Puhujat 2019

Kati Ihamäki

Kati Ihamäki vastuullisuus

Kati Ihamäki on kestävän kehityksen ammattilainen ja toimii tällä hetkellä kestävän kehityksen johtajana Finnairilla. Hänen tehtäviinsä kuuluu mm. yhtiön kestävän kehityksen strategian suunnittelu ja johtaminen. Ihamäen vastuulla on, että vastuullisuuden tehostamistoimet parantavat yhtiön liiketoimintaa ja tukevat sen strategiaa. Hän ymmärtää yritysvastuullisuuden kokonaisvaltaisesti, ja pitää huolen vastuullisuuden mukanaolosta kaikissa Finnairin toimissa. Ihamäki on myös kansainvälisen ilmakuljetusliiton IATA:n ympäristökomitean varapuheenjohtaja sekä CSR työryhmän puheenjohtaja. 

https://naisjohtajat.fi/henkilot/kati-ihamaki/

Sahar Hashemi

Sahar Hashemi OBE, co-founder of Coffee Rebublic

Lakinaisena toiminut Sahar Hashemi perusti Ison-Britannian ensimmäisen amerikkalaistyylisen kahvilaketjun Coffee Republicin yhdessä veljensä kanssa ja rakensi siitä yhden Britannian tunnetuimmista brändeistä. Ketjulla on 110 toimipistettä ja liikevaihto 30 miljoonaa puntaa. Hashemi jättäytyi taustalle vuonna 2001 ja on sen jälkeen muun muassa perustanut ja myynyt Skinny Candy -yrityksen sekä kirjoittanut bisneskirjoja, kuten Anyone can do it – building coffee republic from our kitchen table ja Switched On.  Hashemi on uniikki tarinankertoja, joka saa yhteyden kuulijaansa emotionaalisella tasolla. Hän saa vakuuttumaan luovuuden ja sisäisen yrittäjyyden merkityksellisyydestä yrityksen jokaisella tasolla.

http://saharhashemi.com/

Sahar puhuu englanniksi.

Magnus Helgesson

Magnus Helgesson founder of Harry's

Ensimmäinen Harry’s avasi ovensa ennen kuin Magnus Helgesson täytti 23 vuotta. Suosittu Harry’s kasvoi nopeasti ketjuksi, mutta tulosta se tuotti vasta kun fokusoitiin tärkeimpään voimavaraan, työntekijöihin. Hyvinvoiva ja tyytyväinen henkilöstö sitoutuu tavoitteisiin ja houkuttelee asiakkaita tuoden myös kassavirtaa. Helgesson jätti hyvinvoivan yrityksen kun ravintoloita oli yli 40, ja saavutti jo varhain asettamansa tavoitteen tulla miljönääriksi. Vahva käytännön kokemus inspiroi ja motivoi ymmärtämään menestyksen peruspilarit, jotka liiketoiminnassa rakentuvat 80 prosenttia psykologista tekijöistä ja 20 prosenttia itse tuotteesta tai palvelusta. Helgessonin perusfilosofia on ymmärtää ihmisten tarpeet ja voimat, jotka laittavat heidät liikkeelle. Helgesson on täynnä positiivista energiaa ja hänellä on kyky innostaa muita ihmisiä sekä auttaa heitä menestymään.

http://www.magnushelgesson.se/

Magnus puhuu englanniksi.

Timo Kiuru

Timo Kiuru markkinointi, luovuus

Timo on kansainvälisesti palkittu luova johtaja. Hän kertoo, miksi tuhansien järvien maan markkinointi kaipaa enemmän estetiikkaa ja vähemmän mekaniikkaa, mitä vaaditaan tulevaisuuden yritysjohtajalta ja miten brändihimoa rakennetaan. Kiuru on suomalaisen markkinointiviestinnän huippuasiantuntija, joka työskentelee ja puhuu ympäri maapalloa. 

http://unthinkable.fi/

Pekka Pohjakallio

Pekka Pohjakallio Johtaminen

Suorituskyky on henkilökohtaisen hyvinvoinnin sivutuote, ja sitä voidaan parantaa kestävin tuloksin. Pekka puhuu huippusuorituskyvystä, johon varmin tie on kokonaisvaltainen hyvinvointi. Ihmisen tulee olla sinut itsensä kanssa, tietää tavoitteensa ja johtaa energiaansa. Hintsa Performance on valmentanut huippu-urheilijoita sekä auttanut huippujohtajia. Emme edes oivalla, kuinka paljon käyttämätöntä kapasiteettia meissä on.

linkedin

 


In English

 Juontajat

Jan-Jaap in Der Maur

Jan-Jaap in Der Maur

Jan-Jaap on veitsenterävä ja tilannetajuinen moderaattori, joka haastaa tapahtumassa niin yleisön kuin puhujat. Masters in Moderationin omistaja ja kouluttaja vie tapahtuman maaliin löytäen siitä osallistujille tehokkuuden, hauskuuden ja ennen kaikkea hyödyn. 

Mastersinmoderation

Jan-Jaap puhuu englanniksi.

Elina Koivumäki

Elina Koivumäki

Elina Koivumäessä yhdistyy juridiikan, asiakaskokemuksen, markkinoinnin ja viestinnän osaaminen. Elina toimi 17 vuotta asianajoalalla, josta 14 vuotta osakkaana suurissa asianajotoimistoissa, ennen päätöstään siirtyä operoimaan omalla Lexperience-yhtiöllään ja suunnittelemaan työelämänsä seuraavia steppejä. Elina suhtautuu intohimoisesti ihmisten kohtaamisiin, tapahtumamarkkinointiin sekä laadukkaisiin tuotteisiin ja palveluihin.

Hän on osakkaana ja neuvonantajana / hallituksessa mm. Kyrö Distillery Companyssä ja Tapahtumahotelli Huone -konsernissa. Asiakkailtaan ja yhteistyökumppaneiltaan Elina saa kiitosta juridiikan näkökulmaa laaja-alaisemmasta sparraamisesta, selkokielisyydestä ja helposti lähestyttävästä persoonasta, sekä inspiroivasta esiintymistavasta. Elinan palkittu Markkinointijuridiikka-teossarja löytyy tuhansien suomalaisten yritysten työpöydiltä. Tähän laulavana lakimiehenäkin tunnettuun naiseen voi tutustua enemmän hänen nettisivuillaan, YouTube-kanavallaan ja Twitterissä.

elinakoivumaki.com

 In English